Grupa INC pozyskała w I transzy 3 mln zł dla United Label

Grupa INC, specjalizująca się w finansowaniu innowacyjnych podmiotów, z sukcesem zakończyła pierwszą transzę emisji akcji United Label, skierowaną do dużych inwestorów. Druga transza emisji  akcji, o wartości 1,4 mln zł, startuje już 1 lipca w formie publicznej kampanii crowdinvestingowej na platformie CrowdConnect.pl. United Label zamierza zadebiutować na rynku NewConnect w ciągu kilku miesięcy, Autoryzowanym Doradcą spółki jest INC.

United Label to globalna platforma wydawnicza dla niezależnych deweloperów gier typu indie. Spółka ma w swoim portfolio umowy ze studiami z Wielkiej Brytanii i Francji na wydanie czterech gier. United Label w tym roku planuje premierę Röki oraz Eldest Souls. Na każdą z tych gier czeka ponad 55 tys. graczy, którzy dodali je do swoich wishlist. Na przełomie 2020 i 2021 r. zaprezentowana będzie gra Horae, a w 2021 r. planowana jest premiera największego projektu spółki – Tails of Iron.

– Emisja akcji United Label spotkała się z dużym zainteresowaniem inwestorów. Zapisy w ramach I transzy, skierowanej do dużych inwestorów, już zakończyliśmy. Spółka pozyskała w niej 3 mln zł. Z kolei 1 lipca akcje United Label zostaną zaoferowane w publicznej kampanii crowdinvestingowej na platformie CrowdConnect.pl.  – komentuje Paweł Śliwiński, prezes DM INC.

1 lipca (środa) o godz. 10:00 kampania crowdinvestingowa United Label zostanie zaprezentowana na platformie CrowdConnect.pl prowadzonej przez Dom Maklerski INC. Każdy zainteresowany inwestor będzie mógł objąć jednorazowo akcje o wartości maksymalnie 25 tys. zł. O przydziale będzie decydować kolejność złożonych zapisów.

– Cieszy nas duże zainteresowanie inwestorów w I transzy i zakończenie zapisów już drugiego dnia emisji. Akcje zostały już opłacone, dzięki czemu wiemy, że emisja dojdzie do skutku i będziemy mogli pozyskać kolejne tytuły wydawnicze. – mówi Tomasz Litwiniuk, prezes United Label.

United Label chce pozyskać od inwestorów łącznie około 4,4 mln. zł.  Środki zostaną przeznaczone na przeskalowanie biznesu poprzez rozbudowę portfolio wydawniczego o kolejne tytuły. Obecnie w portfolio spółki są cztery gry, z których pierwsza – Röki –  premierą będzie miała już 23 lipca br.