Grupa INC z sukcesem pozyskała 1,5 mln dla Punch Punk Games

Emisja akcji Punch Punk Games prowadzona przez Grupę INC zakończyła się sukcesem. W pierwszej transzy, kierowanej do większych inwestorów, producent gier wideo pozyskał  ponad 1,1 mln zł. Z kolei w drugiej transzy emisji zaprezentowanej na platformie CrowdConnect.pl – studio pozyskało 375 tys. zł. Środki z emisji zostaną przeznaczone na produkcję gry Moonshine VR oraz wsparcie budżetów produkcyjnych gier z gatunku symulatorów i VR. Część kwoty zasili także dział work to hire. Jeszcze w tym roku Punch Punk Games chce zadebiutować na NewConnect.

– 3 czerwca rozpoczęły się zapisy na akcje Punch Punk Games, w ramach tzw. silent round. Zaledwie 5 godzin wystarczyło, aby inwestorzy zadeklarowali zapisy na pełną kwotę ponad 1,1 mln zł, która była celem tego etapu – mówi Krzysztof Grudziński, prezes Punch Punk Games – Bardzo cieszy nas tak duże zainteresowanie naszej spółki wśród inwestorów. – dodaje.

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, spółka planuje przeznaczyć 0,5 mln zł na produkcję gry Moonshine VR. Pozostałe środki pozwolą wesprzeć budżety produkcyjne gier z gatunku symulatorów i VR oraz zasilą rozwój działu work to hire.

Na ten rok spółka zapowiedziała dwie duże premiery. Największą produkcją studia będzie This is The Zodiac Speaking. Kolejnym flagowym projektem PPG ma być wersja VR Drug Dealer Simulator, którego wydanie PC, w krótkim czasie, zarobiło już ponad 1 mln dolarów. W przyszłym roku swoją premierę będzie miała także Aida, której scenariusz doceniony został w konkursie Kreatywna Europa nagrodą w wysokości 137 tys. euro. W ciągu kilkunastu kolejnych miesięcy na rynku pojawią się także m.in. wspomniany Moonshine VR, Yacht Mechanic Simulator oraz Fishing Simulator VR. Strategia firmy zakłada również tworzenie gier VR i symulatorów na zlecenie.

Jeszcze w tym roku Punch Punk Games chce zadebiutować na rynku NewConnect.

– Jesteśmy gotowi, aby dołączyć do grona spółek publicznych. Liczymy, że debiut na NewConnect odbędzie się w ciągu najbliższych miesięcy. Mamy ciekawą ofertę na konkurencyjnym rynku gier wideo. Stawiamy na współczesne projekty, których wyróżnikiem jest narracja i oryginalna stylistyka. Bardzo wierzymy w VR i chcemy uczestniczyć w rozwoju tego rynku. Mamy sprecyzowane plany i zamierzamy je konsekwentnie realizować – dodaje Krzysztof Grudziński.