Startuje kampania crowdinvestingowa akcji Olymp

Dziś o 10:00 na platformie CrowdConnect.pl, prowadzonej przez Dom Maklerski INC, rozpocznie się kampania crowdinvestingowa akcji serii D Olymp. Spółka zajmująca się produkcją i dystrybucją sprzętu treningowego zamierza z niej pozyskać 550 tys. zł.  Zebrane środki spółka zamierza przeznaczyć na prace R&D oraz zwiększenie stanu zapasów i uzyskanie niezbędnej certyfikacji. Wcześniej Olymp z sukcesem zakończył emisje akcji serii C, skierowaną do dużych inwestorów, z których pozyskał również 550 tys. zł. Na przełomie 2020/2021 r. spółka planuje debiut na NewConnect.

Olymp zajmuje się produkcją i sprzedażą sprzętu fitness pod własną marką OLYMP. Dodatkowo spółka zajmuje się dystrybucją sprzętu treningowego (w szczególności maszyn do treningu cardio) marek StaairMaster, Schwinn, Nautilus, StarTrac oraz iThrowDown. Olymp świadczy także działalność konsultingową w zakresie prawidłowego zagospodarowania przestrzeni w klubach fitness. Spółka zajmuje się również rewitalizacją używanego sprzętu fitness, co przynosi podobne marże jak w przypadku produkcji nowego sprzętu.

– Olymp działa na dynamicznie rosnącym rynku sprzętu fitness. W ostatnich latach bardzo mocno rosła ilość siłowni i klubów fitness, a także zapanowała swoista moda wśród społeczeństwa na bycie fit. Naturalnym benifcjentem tego są producenci sprzętu, w tym m.in. Olymp. Spółka łącznie chce pozyskać 1,1 mln zł, które przeznaczy głównie na badania i rozwój, uzyskanie niezbędnej certyfikacji oraz zapłatę za zakup ZCP sklepu internetowego. – komentuje Paweł Śliwiński, prezes Domu Maklerskiego INC.

2 lipca (czwartek) o godz. 10:00 kampania crowdinvestingowa Olymp zostanie zaprezentowana na platformie CrowdConnect.pl prowadzonej przez Dom Maklerski INC. Każdy zainteresowany inwestor będzie mógł objąć akcje o wartości maksymalnie 25 tys. zł.