HYDRA GAMES podaje datę premiery gry Don’t Be Afraid na konsole Xbox, PlayStation i Nintendo

28 stycznia 2022 odbędzie się premiera gry Don’t Be Afraid w wersji na konsole Xbox One, PlayStation 4 oraz Nintendo Switch. Za portowanie gry na trzy konsole odpowiedzialna jest spółka Drageus Games S.A.

Don’t Be Afraid to gra przygodowa z elementami horroru, w której gracz wciela się w rolę chłopca porwanego przez psychopatę. Przemierzając wielki, tajemniczy, nieznany dom, przekona się, jaki sekret skrywają jego wnętrza, oraz będzie musiał zwalczyć własny strach.

Wersja na PC została ciepło przyjęta przez graczy, uzyskując bardzo pozytywne opinie na Steam. Zwrot kosztów deweloperskich udało się uzyskać w zaledwie 5 dni od premiery.

– W przypadku wersji konsolowych spodziewamy się równie dobrego, jeśli nie lepszego wyniku. Don’t Be Afraid to horror który podbił serca fanów grozy. Najwięksi światowi YouTuberzy gamingowi, tacy jak Daz Black czy DomPlays, uznali tytuł za “najbardziej przerażającą grę, w jaką grali”. Jednoczesna premiera na trzy konsole pozwoli wzmocnić przekaz marketingowy i dotrzeć do jeszcze większej liczby graczy. Warto dodać też, że według najnowszego raportu agencji Newzoo Rynek gier konsolowych jest większy niż gier na PC. Wartość rynku gier na konsole to 49,2 mld dol., a dla gier na komputery PC – 35,9 mld dol. – komentuje Kamil Kurkowski, Prezes Zarządu Hydra Games.

Premiera konsolowa Don’t Be Afraid będzie pierwszym dużym wydarzeniem związanym z Hydra Games, które nastąpi po debiucie spółki na NewConnect, planowanym na drugą połowę stycznia 2022 roku.

Poza Don’t Be Afraid Hydra Games pracuje też nad dwoma innymi tytułami: A.I.D. Artificial Intelligence Defence – futurystyczną gra strategiczna typu tower defence, i The Last Breath – psychologicznym horrorem. Do obydwu tych tytułów scenariusz stworzyli Sebastian Srebro, autor gier komputerowych oraz planszowych z ponad 25-letnim doświadczeniem, oraz Maciej Ziółkowski, scenarzysta serialu “Włatcy Móch”. Nad procesem produkcji czuwa Alexander Dudin – wcześniej związany z 11 bit studios, Fuero Games, People Can Fly, Bohemia Interactive Simulations i Ubisoft. Pracował m.in nad: Frostpunk, Outriders, Ghost Recon Future Soldier, H.A.W.X i S.T.A.L.K.E.R